петък, 7 март 2014 г.

completely missing the point

You know,имаше време когато излизах да снимам всеки ден.Не всички снимки бяха хубави.Даже обратното-повече от 95% от снимките които правех не харесвах.Но тези 5% които харесвах ме правеха толкова щастлива.Не винаги имах идея,най-често просто се разхождах и тук там снимах някое цвете или дърво.
Липсва ми.Не съм излизала да снимам от лятото насам.И дори и тогава беше веднъж.Не съм се разхождала из гората или полето от поне 2-3 години.
Не знам какво се случи.
Знам само че в онези часове,в ранния до късен слетобед,когато обикалях из околностите на Аксаково се чувствах по-щастлива и по-жива от всякога.
Трябва да се опитвам отново.Искам да си върна това чувство на катарзис.Трябва пак да започна да се разхождам с апарата на рамо и бутилка вода.Дори и отначало да не е същото както беше преди,трябва да се опитам.
В духа на на този resolution-малка галерийка с любимите ми снимки от времето,когато едва се разделях с фотоапарата си.



















Няма коментари:

Публикуване на коментар