четвъртък, 6 март 2014 г.

what's in my bag tag

Преди да започна с тага,1/2 думи за Оскарите.
Сори,Лео.Може би догодина?Всички ти стискаме палци,bby,you got this.
Лупита Ньонго е перфектна.
PIZZA!
Матю МакКонахи спечели.Отива на сцената.Първите думи,които излизат от устата му-"Alright,alright,alright..."!Не мисля,че имам цитат от филм или изобщо от нещо,който да казвам повече от "alright,alright,alright".И това е дори,преди да започна напълно наистина да го харесвам!Просто в момента в който чух тези три думички с тексаския акцент в Dazed and Confused(филм,който дори не харесвам особено много)това стана най-любимият ми цитат от каквото и да било.Историята от къде идва това е толкова простичка,но толкова много я обичам,заедно с как се е родил самият му герой.
Като цяло с братовчедка ми познахме повечето неща.Което е хубаво.Обичам да съм права за нещо.

Anywhozle on with the bag tag!



Това е чантата,която използвам в момента.От New Yorker е и я взех с 50% намаление.Събива много неща,което е хубаво понеже аз ако не изнеса цялата си покъщнина със себе си,няма да съм аз.

Портмонето ми.Кафява естествена кожа,многон джобове,много места за карти.Беше на майка ми,ама тя си купи ново.Харесвам си го,very grown up.Има гаден избледнял стикер,ама си го харесвам и него.

Несесер.Този също беше на майка ми,ама някъде преди поне 10 години.Преди време го намерих на тавана в къщи и реших да го използвам за Неща.Вътре имам главно emergency make up,моливи,химикали и т.н.

Трите ми тефтерчета и още химикали.И един "химикал".Не знам за какво са ми 3 тефтера,ама си го хося всичките.


Мокри кърпички,сухи кърпички,почистващ гел и mouth spray.Имам маалък проблем с почистващи неща.НО!Аз пътувам с влак доста често и let me tell you,всичко е ужасно и трябва да си чистиш ръцете постоянно.

Body spray,крем за ръце и още крем за ръце.Супер много обичам ароматите за тяло на Refan,главно защото повечето имат много сладки и плодови аромати и аз главно такива си копувам.Пакетчетата са в чантата ми от Коледа насам,когато леля ми ги даде,а крема за ръце е за след гела за ръце,защото дезинфектанта може да изсуши кожата доста неприятно.

Кутийка за превръзки,торбичка,сгъваема чаша.Да,кутийката е с a cupcake.I have a problem,okay,i know.Сгъваемата чаша е от Jumbо и никога не съм я използвала,но е там просто за да мога да кажа че имам сгъваема чаша.

Слънчеви очила,3D очила и кърпички за почистване на очила.Въпреки че нося постоянно нормални очила за далекогледство и без тях не виждам особено много имам прекалено много слънчеви очила.Тези са просто любимите ми.So fetch.

Ластик за коса,лукчета от Happy и многостенни зарчета.Ооокей,story time.Тези зарчета съм ги гледала в Orange поне 3 години вече и най-после тази година за рождения си ден се реших да си ги купя.Не че струват кой знае колко,но просто не виждах смисъла.Все още не ги използвам,освен когато просто ей така решавам да си направя dungeons and dragons герой.

Телефон и mp3 player.Да,знам телефона ми е стар и дори няма wifi.Whatever I love it.Player-a също.Обичам си го супер много.Купих си го за 18-тия ми рожден ден,която беше преди....време,но все още си работи идеално така че няма смисъл да ги сменям.

Иии последно,таблет.Обожавам го!Майка ми го подари за миналия ми рожден ден,когато казах да ме изненада.Използвам го главно за четене на комикси.Доста по-удобно е от колкото да седя на компютъра anyway.


4 коментара:

  1. stop trying to make fetch happen. it's not going to happen.

    gosh, винаги съм знаела, че носиш много неща в чантата си, но все пак ме изненада. ЗАЩО THE FUCK ИМАШ DND ЗАРЧЕТА? ;d

    ОтговорИзтриване
  2. Ако случайно попадна на трол по някой мост и ми се наложи да хвърлям за атака or smthn?

    ОтговорИзтриване